Daily Archives: 11 februarie 2011

TweetWords – Feb. 11, 2011


A W Tozer:
„Some doubt the Word of God, some deny it and some laugh at it, but few actually read it.” (AW Tozer)

Bob Goff:
Jesus makes confetti out of our degrees, trophies and titles. He celebrates us, not our accomplishments.
Citește în continuare

Justin Bieber: Tween Evangelist?


With a smooth voice, a signature mop of hair and a string of hits, Justin Bieber has accumulated millions of fans and sold 3.7 million albums in the United States last year.  Citește în continuare

Jimmy Needham – Yours To Take (free download)


Get Jimmy Needham’s song Yours To Take for free in exchange for one tweet: http://trkurl.com/FCmXuz #TFAT

Brought to you by Tweet For A Track.

10 lucruri care cauzează stress în viaţa unui lider


1 – Eu cred că biserica este biserica mea şi nu Biserica Sa … şi că eu sunt în control, mai degrabă decât El! (Matei 16:18)
2 – Nu am incredere în oamenii cărora le-am delegat autoritatea şi responsabilitatea, până când încep să cred minciuna că, „dacă vreau ca un lucru să fie bine făcut, atunci trebuie să-l fac eu însumi.”
3 – Când ştiu, fără îndoială, ceea ce Dumnezeu mi-a spus să fac … dar încep să ascult de „experţi” care îmi spun că lucrul acela cerut de Dumnezeu nu e posibil.  Citește în continuare

Thomas Alva Edison 164


Astăzi se împlinesc 164 de ani de la naşterea lui Thomas Alva Edison (n.11 februarie 1847- d.18 octombrie 1931).
Edison s-a născut în Milan, Ohio, Statele Unite ale Americii şi şi-a petrecut copilăria în Michigan. A fost parţial surd din adolescenţă, ceea ce nu l-a împiedicat să devină operator de telegraf în anii 1860. Primele invenţii ale lui au fost legate de telegraf. În adolescenţa sa, Edison a lucrat şi în alte domenii, vânzând mâncare şi bomboane călătorilor din trenuri. Citește în continuare